Love at first sight

image

För ca 4a månader sen träffade jag han med stort H för första gången. Om kärlek vid första ögonkastet existerar så var de det jag upplevde. Jag är så tacksam över att få dela mitt liv med denna underbara människa som stöttar mig genom livets motgångar o delar glädjen i mina framgångar. Han är grym helt enkelt ❤

image

image

Hundarna älskar sin nya husse. Som vanligt tar de längst tid för Eboni som länge varit skeptisk mot män men även hon har väl börjat inse att de finns bra sådana 😉

Vi har även startat ett nytt agilitylag som är anmälda till vår första tävling 👊 se upp för Running bitches som består av mig o Ebbo, Sussie o Astra, Catharina o Niki, Frida o Yes! In it to win it helt klart!
Har även bokat in Kalmar i sommar med båda hundarna o är anmäld till flera klass 2 under Maj, nu siktar vi mot toppen 💪😄

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

