Perfect moments

Hundar, jobba, pojkvän, hundar, vänner, hundar, jobba, kärlek. Typ så ser mitt liv ut just nu. Det är helt underbart!! Men ibland behöver man bara stanna upp, ta en sovmorgon o inte göra ett skit. Det är lätt att bara köra på för att jag lever på lycka o kärlek o det ger mig sån energi, ibland sån energi som man faktiskt egentligen inte har.

Var på AW på hardrock i torsdags som Antonio är med o anordnar o det var grymt, riktigt bra! Sen blev de två nätter i sthlm med hjärtat, middag i Tyresö o i helgen blev de filmkväll hos mig o påskmiddag hos mormor. Underbar  helg! O än är den inte slut för nu sitter jag o inväntar Antonio för middag hos morsan o mys hela kvällen. Underbart med lite ledighet 🙂

Mitt nya motto verkar vara pics or it didn’t count. Så här kommer en ny bildbomb 😉

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

