Fantastiska hundsverige!

We did it again! Hundsporten vann fanskampen i musikhjälpen! Vi bidrog med 232,025 kr! Hur mäktigt är inte det! Ingen kan göra allt, men alla kan göra något, tillsammans kan vi göra skillnad! Jag är stolt över att tillhöra hundsverige =)

Igår såg jag även en riktigt bra filmad film från vår flashmob på sergels torg. Eboni och Haven är i fokus en bra stund mitt i programmet och jisses så synkade vi är i slalomet=)

http://www.youtube.com/watch?v=KvbNLAIXCbY&sns=fb

Igår blev det efterlängtad agilityträning med hundarna, fokuset låg på grundträning med Tempo, det går framåt! Och Eboni fick träna på kontaktfält och svängar. Hon är så grym den hunden.

Nu väntar ännu en alldeles för lång jobbvecka, tur att jag har bra kollegor som gör jobbet roligt. Och sen finns det inget bättre än att komma hem lite innan midnatt till sina mysiga vovvar som spenderar mina jobbdagar hos deras momo. Blir så varm i hjärtat av min fina lilla familj =)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fantastiska hundsverige!

  1. mia lycktman skriver:

    Jag ryser……………………..

Kommentera

