Jag måste ha kysst en groda!

Ja, någon gång i mitt liv måste jag ha kysst en groda. För jag har hittat min drömprins ❤

1381616_10152274424814688_275633567_n 1383229_10152274424969688_1020009489_n tempo

Inga ord är tillräckliga för att beskriva mina känslor för denna lilla sparv. Jag är otroligt glad att han kom in i mitt liv när han gjorde, för under dem 10 månaderna han varit vid min sida, har det hänt massa jobbiga saker i livet och stora förändringar, samtidigt som vi upplevt en hel del glädje också. Och han är den som alltid lyst upp mina mörka dagar, han är en riktig liten pajas och hur ledsen jag än har varit så har han alltid fått mig att skratta.
Älskade lilla slyngelunge. Aldrig utan dina andetag, aldrig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

