Det går upp och det går ner

Ena studen, som på morgonpromenaden, kände jag mig så lycklig. Fint väder och dem tre bästa hundarna i världen vid min sida, springandes lösa och busade. Så lyckliga och lydiga hundar.

Har städat och duschat och nu sitter jag här med huvudvärken som inte lämnat min sida på 2 dagar. Vad fan gör man när varken, vila, sova eller tabletter hjälper? Den sänker mig.
Min kropp är helt fucked up. Vissa perioder känner jag knappt någon hunger över huvudtaget, medan senaste veckan är jag hungrig hela tiden. Äter alltid havregrynsgröt på morgonen, och det brukar jag stå mig på flera timmar, men en timme efter frukost (oftast på väg till jobbet) är jag lika hungrig igen? Och blir skakig och svag. Otroligt bra är dock att jag på måndag innan jobbet har läkartid. Prover ska tas, jag måste få veta vart alla symptom kommer ifrån. Långvarig stress? Har ju ändå hänt en del senaste året.

Jag har en ledig helg och tänkte satsa gärnet på hundarna. Men man tappar suget när man är hungrig hela tiden, trött och har ont i huvudet. Men ska ta en promenad till klubben snart och har faktiskt en träningsplan, eftersom jag inte orkar springa så…

Tempo: Han ska få träna på slalom a la 4a pinnar. Han ska få träna på att hitta linjer, framförallt i starterna, och bakombyten.
Eboni ska få träna kontaktfält och tighta svängar!
Trojja får hejja på och köra balansbommen som hon älskar 🙂

Vi får se vad kvällen har att erbjuda. Eventuellt filmkväll med David. Men återigen, svårt att orka vara social när man mår som man mår. Idag är en sån dag, imorgon är säkert en bättre dag 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det går upp och det går ner

  1. mia lycktman skriver:

    Om det är bra väder, kan man hänga på?

  2. mia lycktman skriver:

    Jag kan behöva lite hund ibland….

Kommentera

