Bra helg

För första gången på bra länge så blev det faktiskt utgång igår. Blev medbjuden då några kollegor skulle ut och käka och sen slå klackarna i taket.
Världens snällaste Emelie tog Tempo, som jag inte vågar låta vara hemma några timmar, och Eboni och Trojja var hemma. Jag och David förade hemma hos mig, sen mötte vi upp dem andra ute. Vilken kväll det blev! Glada miner, mycket snack och en jävla massa dans. Jag är inte van, haha, blev ju helt slut 😛
Är glad att jag faktiskt drack med måtta, mår ruskigt bra idag så nu snart ska jag åka till fåren och valla tillsammans med några goda vänner 🙂
Tusen tack alla inblandade för igår! Hade verkligen en toppenkväll/natt

Ibland måste man göra saker utan hundar. Jag är 24 år, jag är ung, men jag är för vuxen ibland 😛 Blir ju lätt så när man hellre sitter hemma med hundarna eller är iväg och tränar och tävlar med dem, men ibland är det skönt att bara tänka på sig själv, även om det bara är för några timmar:)
I november ska jag med mamma och hennes jobbgrupp på kryssning, och i februari ska jag se 30 sec to mars live i Stockholm! Däremellan har jag några väldigt roliga och spännande hundplaner, men det är hemligt. Jag och Eboni kan knappt bärga oss, vi ska showa, vi ska dansa, vi ska ha så himla roligt! Det gäller att ha saker att se fram emot när man har haft det lite tungt hela året.

Slänger in en bild på mig och mina fina
1383578_10152234852424688_1974422226_n

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

