Moviestar

Senaste veckan har verkligen varit kaos. Mamma är sjuk, har åkt in och ut med henne till sjukhuset samtidigt som jag i onsdags drabbades av en allergichock så det hette duga, riktigt dålig blev jag. Men jag knarkar i mig alvedon, cetimax och kortison och kortison är min räddning, är på bättringsvägen, kan jobba iaf…

Haft sjukt dåligt samvete över hundarna. Jobbar 11 timmars pass och när jag väl varit ledig denna vecka har jag varit sängliggandes, eller med mamma på sjukhuset. Har väl lagt lite energi till att handla och laga matlådor också… Men i tors orkade jag med ett vallpass…

Jobbar hela helgen så Tempo är på semester med Rebecca och lever livet, saknar lillprinsen. Moste hjälper mig med Trojja och Eboni.

Eboni är tjock och börjar få hängpattar!! Hon åker nästa vecka, så separationsångesten börjar smyga sig på… Fina hon!

Har mest hållt mig inne och vad passar då bättre än att redigera filmer =) Terapi! Egoboost! Hundarna gör mig lycklig. När jag kollade på mina 3 senaste filmer blir jag varm i hela kroppen. Jag blir så lycklig över att ha mina fina hundar, dem är de bästa som finns. Samtidigt när man mest känner sig ful äcklig och värdelös så ser jag på filmerna, den glädjen, de samarbetet, någonting har jag åstadkommit i livet, något är jag bra på, TRÄNA HUND! =)

Här kommer filmerna:

Världens bästa hund, min trognaste vän, mitt allt ♥
En blandad film med snuttar från vallhundsprovet, lydnadsträning och självklart massa agility =)

Blir så varm i hjärtat när jag tänker på vad vi hittills har åstadkommit tillsammans, och vi har flera år kvar. Vi har verkligen utvecklats tillsammans och inga ord kan beskriva min kärlek till denna tik!!
Nu tar Eboni mamma ledigt, och jag ryser i hela kroppen när jag tänker på att hon har små liv i magen, hon kommer att bli en fantastisk mamma.

Lilleman! En naturbegåvning i vallningen. Han är så fin. Han är min dröm, för bra för att vara sann!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

