en riktig hunddag

Fy fan vad skönt att vara ledig, vara hemma och inte göra mycket alls!
Hanna och Spexa kom förbi en sväng vid lunch, asball brud tyckte Tempo! Härligt med lite hundsnack, de kan man aldrig få för mycket av;)
Jag har iaf tvättat idag och tränar hundarna flera korta pass 🙂

Tempo har fått jobba för sin mat och han blir bara roligare och roligare att jobba med. Han bjuder på massa beteenden men fastnar inte med bara en två saker utan han förstår snabbt att nej, detta var det inte hon ville, då testar jag detta istället. Det slutar alltid med att jag sitter och skrattar, han ser så rolig ut, han är så engagerad, och snabb och har tryck i allt han gör 🙂
Eboni har mest tränat trick och fjärren, hon har också fått tryck i allt, så himla kul =)

Jag känner mig riktigt seg idag, slut som artist typ. Och imorgon ska jag jobba, ända till fredag, och har flera andra saker att göra, så det känns som en evighet tills lördag, men jag hoppas det går undan ändå 🙂

603123_10151611111419688_586479813_n

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

