Breaking dawn part 2!

Förra veckan hade jag och mamma twilight-maraton för idag var det ÄNTLIGEN dags för premiären av breaking dawn part 2!
Jag har ju inte läst böckerna så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig men som vanligt blev jag inte besviken. Fy fan vad bra!!!
De 2 timmarna i biostolen kändes som 50 minuter, vaa är den redan slut? Men filmen slutade på bästa tänkbara sätt… Jisses vilken nörd jag är, men thw twilight saga är den ända filmnörden jag någonsin varit, så det är okey!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

