Flyttat…. Å massa hundträning :)

Tjohooo, då är man inflyttade i sin första alldeles egna lägenhet! Det har varit en slitig helg och jag har haft träningsvärk så de hette duga! Men det var det värt för nu liknar det ett hem 🙂

Hundarna har haft världens tråkigaste helg så igår började dagen med en promenad till klubben för att träffa Hanna och hundar för lite lydnadsträning! Därefter åkte vi och gick runt i ikea för att avsluta dagen med träning på parkeringen 🙂 Hade trötta hundar hela kvällen 🙂

Idag startade dagen med att jag, Eboni och Trojja plus Hanna med 3 hundar åkte till Jällaskogen för att promenera, vi slog även följe med två kvinnor med varsin valp, en rottis och en ds gårdshund, så det var hundar överallt! Trojja gick mest vid mig och tyckte det var hemskt mycket hundar, och Eboni sprang med Spexa och uppfostrade henne om vart annat, dem två har verkligen funnit varandra! Men igår lekte hon även väldigt fint med valpen Nix 🙂 Sen åkte vi till Gränby centrum för träning på parkeringen.

Eboni är grym! Hon går riktigt riktigt bra! Hon är fokuserad, jobbar med bra attityd och INGENTING kan störa henne när vi tränar, inte ens bussar eller bilar 🙂
Hon har växt något så ENORMT detta år! Hon är precis som jag vill ha henne och livet med Eboni är så enkelt, en problemfri vardag minst sagt.

Imorgon ska jag och mamma kolla på Breaking Dawn! Gaaaaalet taggad!
Och på tors förmiddag åker jag till Varberg för att äntligen få träffa valparna, och välja min valp! Shitt, ÄNTLIGEN är den dagen snart här! Men jag måste säga att Madde varit grym på att dokumentera valparna, massa bilder och filmer har lagts upp på Lovemixgruppen på facebook! Tummen upp!!

Nu ska vi slappa lite innan killen kommer hit och hjälper mig att borra borra! Gud vad jag ska pussa på honom, det är så himla jävla tomt här. Är inte van att vara ensam och det är inget jag vill vara;)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

