Rörigt, stökigt, ja kaos

Imorgon går flyttlasset och idag har jag tagit tag i det sista, vilket gjorde att det varit en stor röra här idag;) Men jag och mannen är ett sjukt grymt team och vi har förberett oss väl inför morgondagen! som börjar tidigt……
Får hjälp i helgen av mamma med uppackning och inredning, så jag tror att vi kommer att få ordning redan innan helgen är slut.

På ons ska jag och mamma på premiären av Breaking dawn! 🙂 Och på tors förmiddag åker jag, Sara och Anna till Varberg för kennelträff! Så innan dess vill jag ha fått ordning för sen är det bara en vecka kvar innan jag och mamma åker ner för att hämta Tempo! Och den veckan, veckan innan valpen kommer, har jag en del att göra i denna lägenhet, vill ha den så klar som möjligt innan valpen anländer för strax därefter börjar jag utbildningen på mitt nya jobb och då blir de till att jobba och installera sig. Så i december blir de hektiskt, valp och hund för hela slanten samtidigt som jag ska komma igång med jobbet, och sen är de jul 🙂

Bara massa ordbajs… Haha nu ska jag kolla klart på Xfactor och sen väntar en nybäddad säng 😉

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Rörigt, stökigt, ja kaos

  1. Woho, va bra det kommer bli om ett par veckor när allt har ordnat sig 😀

Kommentera

