5 veckor

Jag har haft helg måndag och tisdag, precis så känns de! Var ensam i helgen men i måndags åkte vi till mamma för att göra lite nytta och vi är som alltid ett sjukt bra och effektivt team! Kom hem sent igår, för vi har haft twilight kvällar! En vardera kväll för snart är det dags för sista delen på bio!!! Vad ska man se fram emot sen;) Jag är helt besatt, jag som inte brukar gilla denna typ av film och de tog flera månader innan jag ens kollade på twilight, man måste ju eftersom alla tjatar om den, och TACK till er…. Nu är jag besatt 😀

Jag har fått nycklarna till lägenheten, fixat parkering och kollat in förråd och tvättstuga och den är såå mysig! Precis utanför dörren finns en perfekt kisseplätt för valpen! Och sen ligger huset på bästa tänkbara stället i de områder, över vägen sen kommer skogen 🙂 Så det kommer nog bli skitbra!

Nästa vecka får jag ÄNTLIGEN träffa valparna! Och då kommer de troligtvis att bestämmas vilken som blir min Tempo! Den jag är extra svag för ser ut att utvecklas till en matildahund! Läste något om kaxig? Me like! Vi får se vem jag fastnar för när jag är där och självklart vill jag veta vad Madde säger. Här kommer iaf mobilbilder, 5 veckors valpar!


Hane 1

Hane 2


Hane 3

Hane 5

Hane 6

Hane 7

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

