agilitysnack och uppfödare

det går inte riktigt min väg just nu! Men jag kämpar på!

Har pluggat ikapp lite missat plugg (vad hände, jag som alltid betar av saker direkt jag får dem), gått mysiga promenader med vovvarna. Om 1 timme ska vi möta Sussie på Knivsta BK och träna agility, jag har med min 2 st Stina Mattsson övningar som vi ska träna, sen har Sussie med sig några övningar från hennes box-kurs, kanon att man kan dela på dette viset!

Vill även inflika vikten av att ha en bra uppfödare! Jag har ju världens bästa som ni vet;) På torsdag åker vi dit och vi har massa planer:) Agilityuppvisning i Halmstads nya hall på fredag, agilitytävling i Lomma på lördagen, Gekås såklart, och kanske vallning. En jävla massa god mat, gott att dricka, snälla ungar och underbara hundar!
Ska bli så skönt att komma bort!

Tack världens bästa Madde å Göran 🙂

Satt och kollade igenom kanske 1 år gamla agilityfilmer och HERREJISSES! Sluta flaxa med armarna som en kråka Matilda! Jag är glad att jag börjar hitta vårt sätt, och att det inte ser ut som de gjorde största delen av förra året;)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till agilitysnack och uppfödare

  1. Olle Stevenholt skriver:

    Jaha, så nu ska du sitta och skratta åt mig istället?

  2. agilityeboni skriver:

    Haha det kan du g dig fan på! 😉

Kommentera

