riktigt bra dag =)


Halvdag i skolan så vi passade på att köra ett 10 min pass hos fåren innan vi åkte hem. Återigen så säger jag bara wow! Hon går så lungt, koncentrerat och håller fina avstånd. Lite slarv med stoppen men jag lyckades komma in i huvudet efter en tillsägning och då går hon så himmelskt bra 🙂 Fortsätter det såhär så kirrar vi VP i år, utan tvekan!
Fy så roligt vi har:)

Sen fick jag glädjande besked, i form av ett telefonsamtal som gjorde min helg! Ångesten har nu lagt sig och jag går vidare med känslan av att allting har en mening:)

Haft en bra kväll med killen, handling och god middag ute, imorgon är det förkrök hos Rebecca och sedan ut och göra stan, stockholm! Fasiken så bra allting känns idag 😀

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till riktigt bra dag =)

  1. Pernilla skriver:

    Låter som en toppendag!

Kommentera

