20120318-090817.jpg

Allt jag behöver är lite tid till mig själv.. All min tid går åt till praktiken, jobba, fixa och trixa inför hösten, boende osv. Orkar inte ens ut och träna Ebbo när jag kommer hem, Falinn jobbar ju på praktiken som nu lider mot sitt slut:)

Jag kan inte äta och inte sova.. Känner hunger men inget sug, noll aptit..

Kroppen mår skräp och allt beror på stress?!!?!! Kul, svårt att bara bli av med långvarig stress sådär.

Även om jag betar av saker på listan så är jag ändå stressad över de jag har framför mig. Förut kände jag mig inte stressad men kände att kroppen ändå reagerat på de då mina prover är såå fina, men nu har de gått så långt att jag faktiskt känner stressen….

Känner mig som en tickande bomb, redo att explodera när som helst så don’ t fucking mess with me!

Tror det känns en aning lite bättre nu 🙂 Och hoppas att mina nära och kära har lite tålamod med mig under en period. Om jag bara kan sova och börja äta bättre så kommer nog hela jag att utstråla positiv energi igen! Hoppas kan man ju alltid göra!

20120318-091749.jpg

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar