Magiskt

Eboni min Eboni, världens finaste tjej. Inte den lättaste hunden alla gånger men hon är ändå min högra hand. Jag behöver inte alltid prata, hon förstår mig ändå, det är just dem där små grejjorna som gör det så speciellt, magiskt, som att hon läser mina tankar och vet vad jag behöver just då när hon kommer och borrar in huvudet mot min hals.

Inte trodde jag att vi ens skulle komma i närheten av de jag och Tayzon hade men sen han dog har saker förändrats mellan oss, du var anledningen till att sorgen inte dränkte mig, du behövde ju fortfarande de du fått innan och jag behövde dig, mer än någonsin, det är du och jag nu, och ingen kan nånsin ta Tayzons plats men jag kunde knappats få en bättre ersättare!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Magiskt

  1. Sabine skriver:

    Bästa teamet <3!!! Håller med dig, du skulle aldrig kunnat få en bättre efterföljare än Eboni, helt otrolig hund detta som hamnade i precis helt rätt hem, en hund på miljonen :)!.

Kommentera

