Debut + filmer

Kommit på att jag glömt att lägga upp filmerna från Kistamässan här i bloggen! Jag är sjukt nöjd med Eboni, diskningarna var helt mitt fel annars känns de som vi börjar bli samspelta och har hittat vårt sätt! Hon började slarva med KF och slalom i höstas men icke på denna tävling:) Dock hade hon stora problem med underlaget, debut inomhus och det är ju fullt ös medvetslös som gäller.

Jag har förresten bytt lag! Från Spring För Livet till Disktrasorna som består av Sari/Niklas med Haze, Per och Mach samt Therese med Wii! 3 unga kullsyskon som är barn till fina Emenems Hexa, syster med min älskade bruna böna Emenems Hippa-Luma! Imorgon gör vi debut med nya laget i Knivsta, sjukt taggad:D

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

