Hade ett riktigt trevligt nyår med massa god mat, tilltugg, och goood dricka:) och MUSIK! såklart!

Skönt att varken Falinn eller Ebbo bryr sig ett dugg om där smällare eller fyverkerier, Trojja däremot har blivit berörd, sen Tayzon dog.. Hon reagerade första gången förra året och jag fattar nada.

Gårdagen var seg men jag borde mått sämre med tanke på alkoholintaget, en mysdag.

Falinn åkte med Lisen hem så nu har jag bara 1 hund! Ska tävla lag på husdjursmässan tor-fre och icke deltagande hundar får ej komma in, och sen är de inte direkt kul för henne att ligga i bur där 2 hela dagar utan att få göra något. Eftersom Lisen firade nyåret med mig så tog hon Falinn direkt så slipper jag åka så långt för att lämna henne, sen kan min älskade vän behöva lite sällskap 🙂

Ebbo är lugnare än någonsin, en ensamhund? Man märker inte av henne alls.. Sen löper hon oxå, så grymt skönt med en hund som löper 1 gång om året. Hon började dagen innan nyår och sist hon löpte var i början av januari, jag klagar inte 🙂

Inget går som planerat. Bilen åkte in på verkstad idag, 3:dje gången på allt för kort tid,
Utan schäfer och utan bil- jag känner mig naken!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till

  1. Hanna skriver:

    Gott Nytt år!

    Vi måste ses och träna snart igen 🙂

Kommentera

