Världens finaste

Jag har världens finaste tjejer!
Jag e så himla glad i Eboni o Falinn så inga ord kan beskriva..

Eboni går fint i vallningen, hon går som en skållad råtta i agilityn o hon har aldrig tyckt lydnad är så roligt som hon tycker nu, himla attityd har hon fått:)

Falinn utvecklas både i vardagen o träningen. Hon är så lätt att ha o inkallningen är bättre än någonsin, hon går ofta helt lös, hemma på landet som i ”stan”. Hon spårar som en gud, hon har varit otroligt jämn på senaste o de senaste spåren har inte varit direkt lätta. På lydnadsplanen går hon som en klocka, hennes fotgående är jag hur nöjd som helst med, hur har jag lyckats? Hon har fått fint fokus och klarar av mycket störning, utan att tappa koncentrationen mig:)

Iförmiddags fick Eb valla, hon skötte sig bra, jag skötte mig mindre bra, stackars hund, hur långt skulle hon inte kunna gå med en duktig förare?;)
I em fick Falinn spåra, 900m, varierad terräng, 3 föremål varav ett metall. Klarade de bra!
Ikväll var vi i Märsta o tränade lydnad med några från fhte och lite annat folk:)
Hård dag, o morgondagen kommer gå i samma spår:)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Världens finaste

  1. vattensafir skriver:

    Roligt!!
    Förbereder du dig för provet??
    Jag spårar gärna med dig flera gånger 😀

Kommentera

