Äntliiigen

Freeeeedag:D

Har varit på försvaret 6 dagar nu då jag jobbade förra helgen så det är najs med helg.

Igår gick Falinn 2 assåliga spår som fick avbrytas men lydnaden på eftermiddagen gick såå bra:) Inkallningsövningar, fot, läggande o sitt stanna kvar 🙂

Igår efter lian åkte jag o 3 jobbarkompisar till Märsta-Sigtuna BK för agilityträning. Eboni var halvgalen o tog hinder kors o tvärs o hoppade ur de två sista portarna slalom flera ggr, tillslut fick jag säga till henne att nu fan skärper du dig, slalom är ditt paradnummer o efter de hoppade hon inte ur den o jag kände igen min hund igen;)
Kontaktfälten var jättefina 🙂

Falinn fick komma ut för att träna gå fint vid sidan- ett moment i moan, transporter där hunden ska gå fint vid förarens vänstra sida och passivitet:) Gick bra!

Sen åkte jag o Pernilla till en pizzeria o delade på en pizza o satt o snackade skit, sen till Ica för att handla massa onyttigheter o sen hem, då var det mörkt;) Hur orkar jag? jag vet inte, är väl hög på livet o älskar att jag fått flera nya vänner 🙂

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

