Avvaktar

Ringe läkare, bokade tid som jag nu avbokat. Bettet ser så mkt bättre ut så dem lär ändå inte göra något åt de, jag vill vänta o se om det fortsätter åt rätt håll under dagen, kanske igår var den värsta dagen?

Har ätit frukost och gett hundarna mat, nu ska jag kolla till grannens katter o hästar:) Sen är det bara att vänta på att kl ska bli 11 15 för då kommer Tammy o då bär det av till Olle!
Vallning är så himla roligt. Den känslan när allting funkar mellan mig och Eboni, den känslan går inte att beskriva med ord! Jag har gråtit, nästan gett upp, fått massa gråa hår tack vare att jag gav mig in på detta, men titta nu hur bra det går, med rätt hjälp och när man hittat hundens knappar så går det i en rasande fart frammåt:) Ge mig en gård så jag kan skaffa flera;) Vadå beroende?

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Avvaktar

  1. vattensafir skriver:

    Tror nog ändå du ska till läkarn!
    Beroende är väl bra 😉 Haha.

  2. Göran skriver:

    Kul att det går bra med vallningen och att du hittat någon som kan få er att utvecklas.

Kommentera

