1 år sedan jag förlorade min allra bästa vän :'(

För ett år sedan förlorade jag min allra bästa vän.. Ett år fyllt av sorg, saknad, smärta och en ensamhet som inte går att beskriva.
Hoppas du har det liv som du förtjänar, utan smärta och med hur mycket agilityträning du vill. Det unnar jag dig!
Saknar dig min kung, du var mitt allt!
MatildahjärtaTayguss ♥♥♥

Tack för vad du givit
Tack för vad du var
Tack för ljusa minnen
som du lämnat kvar.

Låt oss minnas de
soliga dagar
då sorg och smärta
fjärran var
Låt oss minnas de
glädjedagar
då vi tillsammans var

Vad tjänar det till att gråta
men sorgen känns så svår
Vårt tack, du käre prins …
för alla dessa år.

I våra hjärtan finns du
för alltid kvar, alltid kvar ♥

Vila i frid min älskade stjärna, en dag ses vi igen!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

