Min morgon

Vakna upp kallsvettig- Check!
Tungt att andas- astmaspray Check!
Kli och kladd i ögon som är snyggt röda- ögondroppar Check!
Täppt i näsan- nässpray Check!!

Ni förstår vilken underbar morgon jag har idag va?

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Min morgon

  1. Hej! Jag såg att du också ska tävla Freestyle klass 2 på USM! KUL =) Jag har läst din blogg ett tag så det ska bli kul att se dig live 😉

    • agilityeboni skriver:

      Hejsan

      Vad kul att du hittat hit:) Har sett dig tävla några gånger så det ska bli kul att träffa dig på U-SM 🙂
      Yes, vi tänkte försöka oss på tvåan, är inte direkt freestylepepp tyvärr men vi ska som vanligt försöka göra vårt bästa och hoppas på att tävlingsmotivationen hittar tillbaka under sommarn:)

Lämna en kommentar