Tråkigt

Sitter i en numera ren tvättstuga som vi har städat. Är typ klar och har 45 min kvar innan lunch. Längtar hem till hundarna. Är less på att gå upp 4 45 och att ha 50 min enkel resa till jobbet, tur att jag får bra betalt och att det är sista dagen imorgon:)
Sen har jag två dagars jobb på försvaret, jävligt mycket pengar blir de när man jobbar storhelg så det är värt att fira midsommar på jobbet, vi är ett glatt ungt gäng, varav vi är 4a från klassen:)

På söndag ska de packas och på måndag säger vi hej Gotland!
En välförtjänt semester i 2 veckor varav 1 v på gotland och agilitytävling, sedan 1 v i Varberg och valpmys med deras då 7,8 v valpar, och liseberg o massa vallning:D Låt denna vecka gå fortfortfort!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Tråkigt

  1. Lisen skriver:

    synd att jag inte jobbar nu i helgen.. :/ jag jobbar nästa helg istället… Kram

Kommentera

