Ica

Jag har fått sommarjobb på Ica i Bålsta o idag var mitt första pass, introduktion:) jag har varit så sjukt nervös, nervös för att komma ihåg allt, för att göra fel osv samtidigt som jag intalat mig själv att jag faktiskt jobbat på donken och vas är värre o stressigare än de?;)
Det gick iaf över förväntan o mitt pass i kassan med back up gick bra:)

Nu e jag ute med hundarna i skogen, dem har suttit i stallet på skolan under de timmar jag jobbat:)

Är glad att denna vecka går fort. Imorgon ska vi vara på Märsta-Sigtuna bk hela dagen för att göra BPH! Eboni blev framlottad så det ska bli skitkul att se hur testet går till och hur Eb kommer att reagera:)
På fre ska jag redovisa mina lkl spår som jag har gått men failat, sjukt svårt. Mindre kul. Sen är det jobb på försvaret hela helgen, skola mån- ons nästa vecka, jobb tors. Fullt upp?

Jag o Eb o Trojja njuter av att bara vara vi för nästa vecka kommer en stor del av vårt liv att förändras ett tag:) Men det ska bli spännande:)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

