Slut

Jag är slut som artist. Sena kvällar o tidiga mornar är inte min grejj, ända blir det så dag efter dag.

Skola på förmiddagen idag, ska försöka valla efter de o kl 13 ska jag skriva papper på ett sommarjobb, efter de ska jag lägga det sista lägre klass spåret och hoppas på bättre lycka med det jävla Uet denna gång.
Har alltså en spåruppgift om att lägga två lkl spår, det första gick helt åt helvete för jag fick för liten mark o en jävla massa berg, så hur jag och Yessica som ställde upp o hjälpa mig vred o vände så blev det inte längre än ca 800 m o 5 apporter. Höll på i 2,5 timme så vi försökte, men ändå blev det ett stort fail, men jag försökte. Angående det jävla Uet så sa Siw att jag skulle gå som ett U, det skulle funka. Kan säga att det blev allt annat än ett U. Men där jag ska lägga idag, det området är större, så jag hoppas kunna få till de… Annars lackar jag ur!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

