Vallning

I förmiddags åkte jag och vovvarna för att valla med Isabelle och Ben på skolan=)
Fåren var helt okej idag och Eboni gick bra. Hennes fösning är nog bland de bästa jag sett, men fortfarande har hon svårt för trånga situationer när jag inte är nära och då blir det lite spring, så idag jobbade jag med att gå med henne för att få bort fåren från hörnet och hon jobbade ju på super! Sen tränade vi på höger och vänster i olika situationer, vid hämt och vid försning, och klappen på benet och -Kom höger/vänster, funkar bra på henne!

Lägger in lite bilder som Isabelle tog 🙂




Eboni jobbar i ett av hörnen där fåren gärna står



Snygga och naturliga flanker har hon


Låt mig få jooobbbba nuu


Från o- 120 på två röda typ



Duktig tjej=)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Vallning

  1. Göran skriver:

    Härligt jobbat.

Kommentera

