9 år


Grattis min älskade och saknade ängel på din 9 års dag!
Hoppas du fått äta hur mycket pannkakor med grädde och sylt som du vill där uppe, och att du fått fira med agility och springa efter din grön-orangea boll, som du älskar!
Önskar att jag fick fira din födelsedag tillsammans med dig.
Tänker på dig varje dag!
Älskar dig föralltid, Tayzon.
Du&jag grabben, du&jag<3

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till 9 år

  1. Nickie skriver:

    Men där ser man! Tyckte att jag såg er men visste inte säkert att det va du så jag vågade inte gå fram, haha, jag är en fegis 😉

    Vad roligt att höra, jag kan ju som sagt ingenting, men jag får helt enkelt vara stolt då 😀

    Grattis till Tayson, och styrkekramar till dig!

Kommentera

