Klassfest + respons

Först vill jag tacka alla för responsen på mitt inlägg ” Att kunna glädjas åt andra”, inte trodde jag att det skulle bli så populärt och omtalat, men det är visst inte bara jag som upplevt detta 🙂 VI ”drabbade” måste hålla ihop och stötta varandra=)
Igår fick jag t om besöksrekord i bloggen:O Kanske för att jag länkat bloggen till facebook, bra grejj detdär;)

Ikväll ska jag på klassfest:) En klasskompis vid namn Rebecca kommer hit senare och sover kvar. Vid 18 drar det av till Bro, Yessica är våran chaffis 🙂 Kul att det var så många i klassen som kunde komma. Jag har sagt det förr och säger det igen, jag älskar min klass, jag har aldrig nånsin gått i en bättre klass. Jag har alltid haft otur att hamna i fel klass och på gymnasiet som helt klart var bättre än högstadiet, men det förekom ändå så jävla mycket skitsnack mellan alla hundtjejer, annars trivdes jag toppen, men denna klass slår ju de mesta:) Skönt att känna att man kan umgås och prata med alla, även om man har ”sina” som man träffar privat mer än dem andra lixom. Stördaste klassen ever, och jag har länge sett fram emot denna kvällen:)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Klassfest + respons

  1. Pernilla skriver:

    Vad roligt med en klassfest! Jag tycker att vi kan ha en klassfest med forshagafolket inom en snar framtid 😛

  2. vattensafir skriver:

    Tjosing! Håller med, vi har en riktigt bra klass 😀 Å klassfesten var riktigt lyckad! Hoppas de blir en snart igen. Speciellt sing star- sjungandet var bäst. Man hörde inte ett smack vad någon sa å ändå var vi bäst 😀 xD Jag tror jag sjöng mer än vad jag visste om – har knappt ingen röst :O

Kommentera

