Home to mama

Äntligen sa jag och mamma och hundarna få en hel helg tillsammans. Det har varit mycket tankar och ångest på senaste så nu ska jag hem och planera, praktiken, sommaren, fortsätta söka sommarjobb, planera ang schäfern som kommer m.m. Det är inte alltid kul att ha så många bollar i luften, eller vad sägs om pengaångesten en student har framförallt på sommaren där inkomsten = noll?
Ett dagis här i Bålsta gillade iaf mitt CV och skulle spara den tills dem skulle gå igenom ang sommaren, håll en tumme, det är nära och bra vilket gör att jag hinner hem och rasta hundarna på lunchen och dessutom ett hundjobb=)
Må turen vara med mig denna gång!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Home to mama

  1. maja o zoro skriver:

    sv; hihi ja han är ju lite knasig 🙂
    KRAM

  2. Pernilla skriver:

    Jag vet hur det känns att ha många bollar i luften. Det är samma här just nu… Inte alltid kul.
    Lycka till med jobbet, jag håller mina tummar och tår!
    Kramar från Pernilla

  3. Emelie & Zamba skriver:

    Ska du köpa schäfer??
    Lider med er för kennelhostan..)=

    • agilityeboni skriver:

      Såå surt, nackdelen med att tävla.. Slapp den förra året, hmmm kanske är något med agilitymänniskorna?? 😉
      Nej jag ska inte köpa en schäfer, men jag ska få en från försvaret som jag ska utbilda;) Ingår i min utbildning, kommer bli mycket mycket spännande;) Inte direkt en ras jag skulle köpa om jag fick välja;)

  4. kimochdimma skriver:

    Hoppas att turen är på din sida nu! Det har varit allt för mycket otur.. Kraam

Kommentera

