Ut på äventyr

Dåligt med uppdateringar om veckorna. Pluggar och står i, går igenom mindre motgångar, bygger upp hopp, upp som en sol och ner som en pannkaka osv. Har lixom inte känt något behov om att skriva om allt som händer.. Men just idag mår jag bra och just idag är jag stark<3

Sportlov nu och kl 15 ska jag vara hemma hos mamma som jobbat natt och ska väcka henne sen ska det packas och sen bär det av mot stockholm för att spendera helgen med bästa uppfödarna som flyttar till Varberg nästa vecka:/
Idag kommer även Sara med Zorro så det blir en liten valpträff=) Ska bli såååå roligt=)

Är ganska precis färdigpackad och redo att ge mig ut på äventyr…

I onsdags hade Eboni världens dåligaste mage. Hennes avföring såg lite mysko ut på morgonen så jag hoppade frukosten då vi skulle ha klickerträning på skolan och då går det åt en del frolic och efter de, jisses. Fick tvätta av henne flera gånger… Svält ett dygn och igår kväll fick hon lite ris, men har peppar peppar inte varit dålig i magen sen i onsdags eftermiddag, så jag tror att köttet hon fick på träningen i tis kanske inte var de bästa.. Så här har vi bara gått korta promenader och ingen träning ingenting.. Så jag vet en som kommer vara lycklig av att få träffa sina bästa kompisar ikväll=)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

