Sjukstuga

Faaan. Har känt av och till i flera dagar att nånting är på g i kroppen. Och jag mår ju oftast halvdant ett bra tag men det bryter aldrig ut men igårkväll, när jag kom hem till mamma så sa det pang. Hela kroppen gjorde ont, halsbränna, halsont, snorig, huvudvärk, feber, ljud och ljuskänslig och såå orkeslös. Låg däckad hela kvällen och imorse mådde jag inte heller bra.. Mornar och kvällar e värst och det gäller att hela tiden gå på värktabletter för att orka stå på benen. Trots att jag är sjuk så har jag varit hyffsat pigg idag och fått lite gjort, b la besiktat bilen.. Den vart underkänd, bromsarna både hand och fotbroms var inte okej, och sen hade dem fått upp en felkod, men hade ingen aning om va de kunde vara, så jag ser hur pengarna kommer att ryka, som student är ju plånkan alltid fet lixom.. Men hello! BROMSAR! Hur länge har jag åkt med dåliga bromsar i detta väglag? LIVSFARA!

Jag har kurerat mig med glass, te och nu nyponsoppa och det är så skönt för halsen. Har fått en jävla hosta, vaknar av att jag hostar, dygt.

Får bestämma imorgon om jag orkar tävla, om jag är så pass ”pigg” som idag kör jag, då kommer jag knarka alvedon för när den släpper kroppen så är det inte roligt, sen får jag isf se till att hålla mig varm och ta de lugnt när jag inte kör.. Annars har jag flera som anmält intresse att få köra Eboni, så hon kommer att starta iaf. Men jag hoppas att jag inte blir värre, oftast mår man värst innan de helt bryter ut, och mornar och kvällar är värst. Jag har sååå länge sett fram emot denna start, så det är ju typiskt att man ska bli sjuk.. Men men, kan ju inte styre över de direkt… :/

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sjukstuga

  1. kimochdimma skriver:

    Du får krya på dig och så hoppas vi på det bästa!

Kommentera

