Här kommer alla käslorna..

på en och samma gång..

Varför blir man så känslosam när man är bakis? Haha tell me…
Idag har varit en ytterst lugn dag, vid 14 började jag att leva. Gick upp kanske 1 gång i timmen från halv 10 och drack cocacola. Colan har räddat min dag;)

Sen undrar jag en sak till. Vart sitter känsloknappen? Knappen som gör att man kan styra sina känslor?
Sen undrar jag en sak till… Varför har jag såå svåårt? Fasiken att jag skulle bli så förstörd.. Orka.. Kärlek är fan inte lätt…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

