Freestyleparet

Fick en bild på min FB sida nyss av Madde. Samt att hon lade upp den i Kennel lovemix sida på fejjan:) Årets freestylepar. Matilda och Eboni ❤ Stod de! Och vi kom ju faktiskt 3a på årets nybörjarlista 2010! =)
Iår hoppas jag på lite freestyle iaf, vet iaf 2 tävlingar jag ska anmäla till, och då ska vi bjuda på något helt nytt 😉 Samt HTM, där lär folket få se en tyst Eboni, förhoppningsvis =)


Älskar dej min höna!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Freestyleparet

  1. Göran skriver:

    Hej vännen. Jag hade inte en aning om att du hade en WordPress-blogg. Vad kul!

  2. Nickie skriver:

    sv: Men åh så roligt! Måste varit innan han blev omplacerad? Kommer du ihåg hur det gick för honom? 🙂

    • agilityeboni skriver:

      Ja det var innan. Jag vet att försvaret inte tog dem, tror dem var lite för outvecklade i deras kamplust och jaktlust, dem ville se mer, men med tanke på deras uppväxt så vet jag att jag blev imponerad av killarna! Att dem ändå gjorde så bra ifrån sig! Kunde nog bli härliga träningskamrater:)

  3. Anna-Carin skriver:

    Även om Neo absolut inte är perfekt så tycker jag att jaktspanieln är helt underbar. Han är så tacksam att jobba med så det inte finns några ord för det. Däremot så har han vissa problem i vardagen men de beror mer på hans bakgrund än på han själv! Små arbetsmaskiner som kan gå hur långt som helst i nästan alla hundsporter!

Kommentera

