som en prinsessa

såå kände jag mig igår!
Madde och gänget kom vid halv 8 och hennes snälla karl Göran vad chaufför så Madde kunde öla lite och sen tog han hand om våra hundar medan han crusade runt i Uppsala;)
När vi kom till Katalin så följde vi bara Uffe (känd fotograf) och Madde och gick raka vägen in i Hardcore superstars loge! Där befann sig alla grabbar och jag har tagit ALLA I HAND och blivit bjuden på öl av dem:O Jag kan INTE smälta detta!
Dem var såå jävla trevliga men trevligast var ”Adde” som var den som Madde kände bäst, och han hade en härligt go Göterborgs dialekt:)
Att komma in där var som att prata med helt vanliga människor, dem är ju precis som dig och mig, har humor och är helt underbara! Men såklart så pirrade de lite extra i magen:)

Spelningen var sjukt bra! Det var sjukt mycket folk och vi stod och rockade konstant i 2 timmar!! Och att vi blev bjudna på öl hela kvällen resulterade de med att en viss Matilda tittade in i dimman och mådde allmänt bra, så bra att hon knappt hade någon röst imorsen och att hon mår mindre bra idag.. Men det var de ju värt=)

Tack till underbaraste, goaste, coolaste, grymmaste hårdrockar uppfödaren Madde för att du gjorde kvällen så MAGISK för oss allesammans! Detta är en kväll som jag sent kommer att glömma och det kommer att ta tid att smälta, detta kommer jag att leva länge på!

Skulle egentligen till Bålsta ikväll för att spendera kvällen med en viss person;) Men nej, 1 timmer bilresa är inget att rekommendera i mitt tillstånd.. And we don’t celibrate sundays anymore! Lätt den bästa låten, som dem även sparade till sist;)




Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till som en prinsessa

  1. vattensafir skriver:

    Hej klasskompis! 😀 Fyy så orättvist!! Hardcore Superstar var i lilla Gvd i helgen men förkyld som man är gick jag inte dit. Tänkte överväga att se dem ”en sista gång innan jag dör”, för näs täppa är inget att leka med och kan man inte andas är nog inte så bra att gå till en liten lokal med fullt med folk som hinner ta allt syre före mig..
    Ha de bäst! Vi ses i nästa vecka 😉

  2. vattensafir skriver:

    Svarar här med ifall du inte får svaret via min blogg 😛
    Jag kommer på lördag, titta förbi lägenheten då om du vill ^^
    Är snart frisk! Både Tuva och jag har varit sjukskrivna – nedrans förkylning… 😡

Kommentera

