HARDCORE SUPERSTAR

Ikväll ska jag och mamma och uppfödar Madde på Hardcore superstar som spelar i Uppsala! Madde har tjatat om att hennes kompisar ska spela här typ läänge, och i veckan frågade jag va det var för band gissa om jag blev helt till mig när jag fick veta svaret:D
Vi står med på gästlistan så jag känner mig ganska så cool;) Och nu har jag precis fixat mig och ska rocka stan ikväll! Tack till älskade Madde som drar med oss på detta äventyr=)

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

