Att ramla omkull

Åkte nyss till ica för o handla lite. Lite ensamträning för Eboni, hon var tyst när jag lämnade henne och bad min hyresvärd att gå in och säga åt henne om hon lät. Hon hade bara skällt till en gång sa han sen hade det varit knäpptyst! Bästa hunden!

När jag gick på ica fick jag känslan av att jag närsom helst skulle ramla omkull. Fatta vilket stå hej det hade blivit.
Jag kände hur min kropp blev svagare och svagare och kände mig yr.
Inte samma kallsvettning som imorse men svettig och svag.

Uuusch. något influensaliknande? Hope not. Ska ju på musikal på torsdag…

Nä men som sagt, bättre dagar har jag ju varit med om…

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

