Nytt år, Nya möjligheter!

Tänkte igår att jag skulle få till ett lite gladare inlägg men tiden fanns verkligen inte;)

Igår så började jag med att möta Jennie och hennes kille Stoffe på ica för att handla nyårs middag!
Sen hem till hundarna och gå till grustaget med Yessica och hennes hundar, precis som i förrgår. Massa snö och backar, hundarna sprang och busade och lilla Trojja sprang i dem värsta backarna;) Trojja har verkligen förändrats, det är fan den coolaste hunden jag känner!

Efter att ha pulsat i djupsnö och fotat i 1 ½ timme gick vi hem nöjda. Sen bar det av mot Uppsala för att lämna hundarna till mamma. Mamma brukar jobba varje nyår men iår hade hon precis klivit av på morgonen så hon tyckte att nu var det dags för mig att ut och fira nyår, så hon tog gärna vovarna, för jag lämnar dem fan inte ensamma under hundarnas värsta dag på hela året… Sen har ju Eb fått för sig att hon inte vill vara ensam hemma:O Hon känner sig kanske inte trygg ännu, varken hos mig eller mamma? Ett nytt problem som jag SKA ta tag i..

Sen bar det av till Bålsta igen, höll på o glömma alkoholen hos mamma, men kom på den innan jag satte mig i bilen iaf;)
När jag kom hem var det bara att snygga till sig, och jisses, kände mig faktiskt snyggare än på länge! Sen åkte jag o lagade mat hemma hos Stoffe och sen bar det av på fest!

Hade en jättetrevlig kväll med en massa Bålstabor och min älskade forshagakompis Jennie! Gick och la mig alldeles för sent men vad fan det är ju nyår=)

Idag mår jag förvånadsvärt bra och laddar inför att åka hem till mamma på myskväll! För myskväll, det är jag ta mig fan värd 🙂

Det här inlägget postades i random. Bokmärk permalänken.

Kommentera

