Pepp

Jag ser att jag har en del besökare här, och de vore kul o se vilka det är som har hittat hit, så säg gärna hej=)

Idag har jag och Yessica tränat lydnad och freestyle på en plogad parkering:)
Det gick suveränt faktiskt, Eboni var pepp, jag var pepp!
Vi är redo för en lydnadsdebut och den beräknas till Februari! Det är framförallt 2 saker jag kommer att träna mest på, platsliggning (som hux flux har blivit såå mycket bättre) och ingångarna vid inkallningen. Sen vill jag berömma mig själv som har fått till en riktigt härlig lydnadsattityd hos Eboni! Vad gjorde jag då? Jo största förändringen var väl att jag ändrade på mig själv och min attityd;)

Freestyleträning! Jag är back on track, starkare än förut;) Vi tränar en del nya grejjer, har börjat mycket med stegra och jump och lite andra små sööta trix såsom pippi, krama och mys! Jag har hela kvällen suttit och lyssnat på musik och jag har 2 låtar som jag velar mellan!

Jag tänkte förresten lägga upp lite filmer..

Här kommer en film på de senaste tricket:

Sen två filmer från freestyletävling i somras, då vi tog vårat FSD1=)

Det här inlägget postades i Hundigt. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pepp

  1. Sussi skriver:

    Vilka roliga och charmiga program! Jag vill också få Magic att ”flyga” sådär som Eboni gör när hon hoppar rakt upp, men han vill bara hoppa på två ben 😛 Lite tips? 😉

  2. Nathalie skriver:

    Hej! Jag råkar trilla in ibland 🙂

Kommentera

