Mässan

Ohh herre jisses så död jag är! Otroligt att jag är vaken :O 2 hela dagar på mässan sätter sina spår men så jäkla kul det är=) Det var mindre kul att köra till Uppsala idag, men jag lever;)

Orkar inte skriva så många fler rader men jag måste ju ge en eloge till världens bästa Eboni som klarade att vistas på mässan med bravur! Inte ett dugg berörd faktiskt, hon bevisade även för mig hur bra hennes avkopplingsförmåga har ( observera har) blivit! Hon somnade b la på läktaren när jag tjoade och applåderade åt alla duktiga freestyleekipage;)

Men nu är vi slut som artister och ska upp tidigt imorn med till tandläkaren:/ Sen shoppa julklappar tills jag blir klar;)

Natti från oss

Det här inlägget postades i Hundigt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

