Pluggar

Jag sitter just nu och pluggar det sista som ska lämnas in. Det är lite LIA-uppgifter som lärarna vill ha;) Nyfikna jävlar:P Har fått ihop 3 sidor om min praktik och snart är den sista uppgiften klar och då äre det slut för idag, med plugg iaf;)

Jag och hundarna var ute på en långpromenad i skogen, såå mysigt, trots det gråa vädret. Eboni var lös hela tiden och hon är så himla duktig och lyhörd och jag tackar denna hund dagligen för att hon är just hon, hon är bäst 🙂

Ikväll ska jag åka till Uppsala och lämna Trojja som har bott hos oss i 1 vecka, konstigt och bara ha en hund, meen snart kommer Trojja igen, jag ställer nämligen upp för Mammi när hon jobbar:) Sen skulle mamma bjuda mig på middag, lövbiff, den ni=)
Åhh jag älskar att åka till mamma och bli bortskämd;)

Håller förresten på o fnular ihop lite nya rörelser och rör om i mitt U-SM program! Jag är inte klar med de programmet! Men jag ska byta ut lite rörelser och höjja svårighets graden och få bort skallet på tävling, förhoppningsvis;) Men för att få bort de måste jag tävla tävla tävla, tävla tills jag inte blir nervös helt enkelt;) Men förhoppningsvis kanske vi får till en start i vår, motivationen har kommit tillbaka men vi lär nog inte satsa lika mycket på freestylen det kommande året som vi gjort iår;)

Bilder från U-SM!


Synd att min behå förstörde denna bilden;) Får ha en bolero över nästa gång:)

Det här inlägget postades i Hundigt, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

